lunes, 30 de abril de 2007

Churruscado

Mañán é 1º de Maio.
E este día sempre me recorda o traballo e o descanso. Do moi xusta/inxusta que pode ser a vida. Uns tanto e outros tan pouco.
Ver como alguns desfrutan de puente de dous arcos.. mentres outros teñen que mollar os pés. Jode
Aparte, cando resulta que tiña puente, por motivos laborables este desaparece..
para o final, non aparecer o traballo que se esperaba. Jode dobremente.
De ter 4 dias libres, pasas a ter dous mais un.. que non son tres.
E que hai días en que ir o traballo e unha alegría. Outros que a cousa e un estress continuo durante un ou varios cando unha campaña esta en plazo. Pero hai alguns que se me quedara na casa, creo que podría aprobeitar mais o tempo.
Como hoxe.
Outros anos xa estaría empezando a estar churruscado e dicir, moreno.Porque churruscado tamen e sinonimo de estar queimado.. e hoxe nin que me pasaran pola brasa en San Xoan.
Pero non choveu que non escampara. E xa me cadrará ter libre e facer sol.
Ainda que o tempo anda tolo. Xusto cando puiden ir de relax a praia, ponse malo e empeza a chover...
Ainda non mellorou.

Hai días que e mellor quedar na casa.. e ollar a ría
ojeando la Ría

1 comentario:

Anónimo dijo...

Pois eu estuven este fin de semana en Bueu e fixo moi bo...

Con respecto os paus que levamos no traballo só decir que os hai que levar o mellor posible.

Saudos